DREPTUL DE RETRAGERE DE LA ACHIZIȚIE

Puteți să vă retrageți de la achiziție în termen de 14 zile de la livrare, fără a oferi niciun motiv. Trebuie să returnați produsul pentru a avea posibilitatea de a solicita o înlocuire cu un alt produs sau rambursarea prețului de achizitionare al produsului. Perioada de retragere, expiră la 14 zile după ziua în care, dumneavoastră sau un terț desemnat de dvs., care nu este transportatorul, a intrat fizic în posesia bunurilor.

Articolul pe care doriți să îl returnați trebuie să fie nedeteriorat, dacă este posibil în mod rezonabil, în ambalajul original și nedeteriorat, cu toate echipamentele furnizate. În cazul în care produsul sau ambalajul original vor fi deteriorate sau supra utilizate, magazinul își rezervă dreptul de a percepe o deducere din rambursarea valorii de cumpărare a produsului.

În termen de 14 zile de la livrare, puteți completa formularul din link-ul de mai jos pentru schimb sau rambursare SAU ne anunțați pe e-mail cu privire la intenția dvs. de a vă retrage din achiziție.

În cazul înlocuirii produsului: Retur și rambursare

În cazul rambursării banilor: Reveniți și înlocuiți

Imediat după trimiterea formularului, veți primi un e-mail care conține un cod de reclamație, care trebuie să fie scris pe pachet împreună cu datele dumneavoastră. Dacă nu ați primit codul reclamației, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.

De asemenea, puteți utiliza formularul model european pentru retragere, pentru a ne anunța că anulați achiziția, pe care o puteți accesa din următorul formular MODEL de retragere. În acest caz, vă rugăm să tipăriți formularul, să completați datele care lipsesc și să introduceți documentul semnat în coletul de returnare. ATENȚIE: utilizarea acestui formular nu este totuși obligatorie și poate prelungi timpul de procesare a solicitării dvs., deoarece produsul va fi returnat fără cod de reclamație, care necesită apoi procesare manuală.

Înainte de a ne trimite înapoi produsul, asigurați-vă că ați verificat confirmarea comenzii sau factura (primită prin e-mail în momentul comenzii), că ați cumpărat produsul în magazinul nostru online și că ați verificat și lista produselor care nu pot fi returnate. În cazul în care trimiteți un produs care nu este al nostru sau care nu este legitim pentru retragere, nu suntem responsabili pentru eroarea dvs. și nu îl vom returna sau nu vă vom percepe costuri pentru returnarea postului.

Aveți 14 zile de la notificarea retragerii pentru a ne returna pachetul la adresa noastră:

Sintima d.o.o., 

Ticnica 27,

1360 Vrhnika

Slovenia.

Vă recomandăm să returnați produsele dorite cu companiile de la care puteți primi certificat de expediere, deoarece, în cazul în care pachetul dvs. va fi pierdut, vă putem rezolva solicitarea cu dovada expedierii și numărul de urmărire.

Costul de returnare este achitat de către expeditor, nu acceptăm expedieri pe cheltuiala noastră.

De îndată ce departamentul de reclamații primește pachetul dvs., un produs nou va fi trimis în schimb sau rambursat în termen de 8 zile lucrătoare prin aceeași metodă de plată cu care ați făcut comanda. Vom plăti toate costurile de achiziție, inclusiv costurile de livrare (cu excepția oricăror costuri suplimentare ca urmare a alegerii dvs. pentru o metodă de livrare diferită, de cea mai ieftină oferită de noi, livrarea standard).

Excepție de la dreptul de retragere

Exercitarea dreptului de retragere este exclusă pentru următoarele contracte:

  • contracte pentru furnizarea de bunuri realizate conform specificațiilor consumatorului sau personalizate în mod clar;
  • contracte pentru furnizarea de bunuri susceptibile de a se deteriora sau expira rapid;
  • contracte pentru furnizarea unor noutăți zilnice / periodice sau revistă, cu excepția contractelor de abonament la aceste publicații;
  • contracte pentru furnizarea de bunuri care au fost desigilate de consumator după livrare și care nu pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății (de exemplu: produse cosmetice sau de curățat, creme de lustruit, costume de baie, lenjerie de corp, șosete)
  • contracte pentru furnizarea de bunuri care, după livrare și prin natura lor, sunt amestecate inseparabil cu alte articole;(de exemplu: set / kit, toate produsele din cutia Misterelor, ambele produse din Ofertele 1 + 1 gratuit, orice CADOU)
  • contracte pentru furnizarea de înregistrări audio sau video sau software de calculator atunci când acestea au fost desigilate de consumator după livrare;
  • contracte pentru furnizarea de băuturi alcoolice a căror livrare este amânată peste treizeci de zile și a căror valoare convenită la încheierea contractului depinde de fluctuațiile de pe piață dincolo de controlul profesionistului;
  • contracte pentru furnizarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară dincolo de controlul profesionistului și care ar putea apărea în perioada de retragere;
  • contracte pentru furnizarea de servicii executate integral înainte de sfârșitul perioadei de retragere și a căror executare a început după acordul prealabil expres al consumatorului și renunțarea expresă la dreptul său de retragere;(de exemplu: cod, transport expres, asigurarea pachetului)
  • contracte pentru lucrări de întreținere sau reparații care trebuie efectuate urgent la domiciliul consumatorului și solicitate în mod expres de acesta, în limita pieselor de schimb și a lucrărilor strict necesare pentru a răspunde situației de urgență;
  • contracte pentru furnizarea de servicii de cazare, transport, catering și agrement, care trebuie furnizate la o anumită dată sau la o frecvență specificată;
  • contracte pentru furnizarea de conținut digital care nu este furnizat pe un suport tangibil, a cărui execuție a început după consimțământul expres prealabil al consumatorului și renunțarea expresă la dreptul său de retragere.(de exemplu: conținut digital descărcat, carte electronică)

AVERTISMENT: Dacă returnați voluntar un produs pentru care nu este posibilă retragerea sau în afara perioadei de retragere de 14 zile sau în afara perioadei de returnare de 14 zile după notificarea retragerii sau a unui produs care nu a fost achiziționat din magazinul nostru, vă vom returna produsul dvs. numai dacă veți face plata a 50 RON, ceea ce reprezintă costul procesării unei reclamații nejustificate, altfel vom distruge produsul. Produsele nerevendicate vor fi distruse după 2 luni.

DOAR SOLICITĂRILE CARE ÎNDEPLINESC TOATE CONDIȚIILE DE MAI SUS, VOR FI REZOLVATE POZITIV.

Puteți citi mai multe despre Termenii și condițiile generale și Politica privind cookie-urile pe linkurile din partea de jos a paginii.