RECLAMAȚII DESPRE PRODUS ȘI LITIGII

RECLAMAȚIE PRIVIND LIVRAREA

Dacă produsul dvs. a fost deteriorat în timpul transportului sau nu corespunde comenzii dvs. (articol greșit sau lipsă) vă rugăm să ne anunțați pe e-mail [email protected] în termen de 48 de ore de la livrarea coletului.

La început veți primi un răspuns automat, vă rugăm să răspundeți la acesta, trimițându-ne o fotografie a pachetului (cu eticheta vizibilă) și a produselor primite, din care daunele pot fi vizibile în mod clar.

Vom trata cu prioritate reclamația dvs. și ne cerem scuze sincer pentru neplăceri.

RECLAMAȚIE PRIVIND PRODUSUL SAU SERVICIUL

Dacă ați urmat instrucțiunile de utilizare și problema persistă, contactați-ne pe e-mail [email protected]

La început veți primi un răspuns automat, vă rugăm să răspundeți la acesta, trimițându-ne o fotografie sau un videoclip, în care se vede clar că produsul nu funcționează (dispozitivul este pornit, încărcat, conectat …).

Dacă nu veți putea face dovada video a defectului, vă putem cere să returnați produsul pentru a-l verifica în depozitul nostru. Costul de returnare este achitat de către expeditor, nu acceptăm expedieri pe cheltuiala noastră.

LITIGII

Dacă aveți o reclamație privind produsul și serviciul nostru și nu sunteți de acord cu soluția sau dacă nu putem ajunge la o soluție împreună, puteți trimite reclamația dvs. Comitetului pentru litigii prin intermediul platformei europene ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

DOAR SOLICITĂRILE CARE ÎNDEPLINESC TOATE CONDIȚIILE DE MAI SUS, VOR FI REZOLVATE POZITIV.

Puteți citi mai multe despre Termenii și condițiile generale și Politica privind cookie-urile pe linkurile din partea de jos a paginii.